Site map    |       Subscription    |     Russian

Archive

<< < August 2016 > >>
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

08 August 2016

Correction: Russia-Media-US Story

In a story July 27 about the portrayal of Hillary Clinton and Donald Trump in Russian media, The Associated Press reported erroneously that RT TV is part of the Rossiya Segodnya state media complex. RT TV is a stand-alone organization funded by the state.

Read more